Zo was het toen... Haarlem Oost

______________________________________________________________________

De foto's in de berichten zijn meestal verkleind weergegeven.
Door op de foto te klikken kan dan een groter formaat foto worden bekeken.
______________________________________________________________________


maandag 17 januari 2011

Meer toezicht, schoonmaak en schaatsbaan


12 januari 2011
Door: Jacqueline
Bron: Digitale Wijkkrant Haarlem-Oost
Foto: Richard Stekelenburg, HD


Over een paar weken worden de eerste panden aan de Hannie Schaftstraat gesloopt. In de nieuwsbrief van december blikt de Interim Beheergroep terug op het afgelopen jaar. José de Cock (Elan Wonen) volgt Jos Derissen (Pré Wonen) op als voorzitter.

Kijk hier voor de nieuwsbrief in pdf.

________________________________________

  1. Ron Magielsen zegt:

    Wanneer gaat de sloop gebeuren, heb namelijk in jaren 60-70 op de hannieschaftstraat gewoont op 158 2hoog.
    Mijn jeugdherrinneringen ben ik nog steeds niet vergeten.
    Ik ben in 1910 nog wezen kijken, het zag er niet uit, vervallen en troosteloos.
    Jaren 60-70, zag het er een stuk netter uit.
    Heb daar met veel plezier gewoont op 158 2hoog.

  2. Ron Magielsen zegt:

    Jaartal is niet juist; het moet zijn 2010, en geen 1910.

  3. Jan zegt:

    De sloop begint achteraan en de bedoeling is over 3 weken het eerste gedeelte zover ik weet.

  4. Ron Magielsen zegt:

    Bedankt Jan, Als ik in de buurt ben ga ik toch even kijken.

  5. Edward zegt:

    hahaha….dat zeiden ze 13 jaar geleden ook.

  6. Ed Post zegt:

    Ook ik hou het als oud buurtgenoot (Richard Holkade) goed in de gaten. De camera is al uit het “vet”…

  7. Ed Post zegt:

    Overigens kan ik de nieuwsbrief niet lezen…


Geen opmerkingen:

Een reactie posten